שיווק ומיתוג עורכי דין

שירותים » שיווק, יחסי ציבור (PR) וניהול לקוחות
שיווק עורכי דין
 לכאורה, שיווק עורכי דין אסור או מוגבל. הקלות שונות בכללי לשכת עורכי הדין בנושא שיווק עורכי דין (כגון כללי הפרסומת) כמו גם הלכות של וועדות האתיקה בנושא שיווק עורכי דין, יצרו ערוצים ודרכים לשיווק עורכי דין מותר ולגיטימי ובוודאי אל מול התחרות הגואה בסקטור עורכי הדין שהינו הרווי בעולם.
 
עורכי הדין שאינם בוגרי תארים בשיווק או במנהל עסקים, פונים בהמוניהם בבקשה לעזרה לניהול נכון ואפקטיבי של נושא שיווק עורכי דין ושימור הלקוחות.
 
שיווק עורכי דין רלבנטי באותה מידה למשרד בו עורך דין אחד ולמשרד בו 100 עורכי דין. דווקא משרדים קטנים או אשר בראשית דרכם, נדרשים להשקיע רבות בנושאי שיווק עורכי דין וניהול לקוחות על מנת לצמוח, לתפוס נתח שוק ו/או לשמר את לקוחותיהם.
 
כמו בנושאים אחרים גם הטיפול בנושאי שיווק עורכי דין וניהול לקוחות במשרדי עורכי דין, שונה ומבודל מטיפול בנושאים אלו בסביבות אחרות של נותני שירותים.
 
בידול ושוני בנושא שיווק עורכי דין זה נובע מסיבות רבות וביניהן תרבות ארגונית, שמרנות, מבנה הון השותפות וכוח האדם, כללי האתיקה (בעניין פרסומת, ניגוד אינטרסים, שכר טרחה..) וכיוב` נושאים ספציפיים וייחודים לשיווק עורכי דין. (ראה בהמשך פרסום מצורף).

במקרים רבים אנו בוחנים את נושא שיווק עורכי דין וניהול הלקוחות תחת יישומם של המודלים הכלכליים לבחינת שולי הרווח של המשרד לנושא שיווק וניהול לקוחות.
במקביל אנו מסייעים בשיווק עורכי דין וניהול הלקוחות תחת התוכנית הרב שנתית של המשרד ובאמצעות תוכנית עבודה מתוקצבת לשיווק וניהול לקוחות בה נקבעים מטרות, יעדים ותקציב לשיווק עורכי דין במסגרת הנושאים הבאים:
1.        פעילויות ה"מרקום" ו- PR הרלבנטיות לשיווק עורכי דין- אתר אינטרנט, ברושורים, חסויות כנסים, פרסומים, תקשורת, כרטיסי ביקור, הרצאות  וכד`.
2.        פעולות ה- CRM והשימור הרלבנטיות לשיווק עורכי דין - קשר עם לקוחות, שביעות רצון וכד`, מכירה חוזרת ומשלימה ללקוח וכיוב`.
3.        כל פעולות המכירה הרלבנטיות בקרב קהל לקוחות, עובדים, משרדים אחרים, באמצעות מערכים מובנים וספציפיים למכירות במשרד עורכי דין.
4.        התאמת או שיפור המערכות הטכנולוגיות ותהליכי העבודה במערכות בראיית CRM (Clients Relation Management) ולסיוע בשיווק עורכי דין.
5.        גזירה של רמה תהליכית מול בסיס הלקוחות ברמת תקני ISO (שביעות רצון לקוחות וכיוב`).
6.        טיפול ספציפי בנושא שיווק עורכי דין וביחס למיצוב, מדיה ותקשורת יחד עם השותפות ואיש יחסי הציבור  ככל שקיים.
7.        הצבת מנהל שיווק ו/או הקצאת משימות שיווק וניהול לקוחות לשותפים ו/או גורמים אחרים במשרד וחניכתם השוטפת.
8.        נושאי פילוח שווקים, סקטורים, לטובת שיטות תמחיר שכר טירחה וניהול המוצרים של המשרד שהללו כלים מסייעים בשיווק עורכי דין.
מצ"ב פרסום וכלים בנושא שיווק וניהול לקוחות PDF
מצ"ב מאמר בנושא אסטרטגיה ולרבות בנושאי שיווק
למאמר בנושא עורכי דין והרשת החברתית
כל הזכויות שמורות לעו"ד זלמנוביץ דודי. אין באמור לעיל כדי להוות חוות דעת /או ייעוץ מקצועי. העושה שימוש במסמך זה ותוכנו עושה זאת על אחריותו בלבד.
חדשות
שרותים נוספים